Benvinguts a Ésser Fisioteràpia, 12 de Maig a Consciència i Vida - RIELLS I VIABREA - Magazine deixalatevaempremta.org -->

Última hora

Post Top Ad

Benvinguts a Ésser Fisioteràpia, 12 de Maig a Consciència i Vida - RIELLS I VIABREA

Benvinguts a Ésser Fisioteràpia, 12 de Maig a  Consciència i Vida - RIELLS I VIABREA

Benvinguts a Ésser Fisioteràpia

A principis de gener vaig obrir les portes d’Ésser Fisioteràpia a Riells i Viabrea, i des d’aquí us vull presentar el meu projecte! Em dic Anna López, sóc fisioterapeuta, i he obert aquest centre amb la voluntat de cobrir un buit en aquesta mena de serveis al poble, per prevenir, tractar diverses dolències i fomentar la salut. El meu objectiu és poder millorar la qualitat de vida dels habitants de Riells i de tots els veïns i veïnes del Baix Montseny.
Amb aquest nou espai vull proporcionar als meus pacients les eines per aconseguir l’equilibri que el cos necessita, tant a nivell físic com a un nivell més profund, i fomentar un estil de vida i salut activa.

La Fisioteràpia ofereix una alternativa terapèutica per diagnosticar, prevenir, tractar i readaptar múltiples dolències i patologies, tant cròniques com agudes. Utilitza l’aplicació de diferents agents físics i tècniques manuals per tornar el moviment, l’activitat i la funcionalitat a cada cèl·lula de l’organisme per a què tot el teu èsser funcioni de forma correcta.

A Ésser, els nostres tractaments són personalitzats, amb una visió global i adaptats a cada individu.
Fem tractaments de fisioteràpia amb l’aplicació de diverses teràpies manuals, diferents plans de rehabilitació funcional combinant exercicis terapèutics i propioceptius segons la patologia, classes de Pilates en grups reduïts o individuals, activa’t, dirigida a gent gran, fisioteràpia respiratòria i molt més! Ja que també realitzarem tallers i xarrades per promoure la salut i l’activitat.


M’agradaria convidar-vos a tots i a totes a conèixer el meu espai, ajudar-vos amb els meus coneixements a millorar la vostra salut i què em pogueu acompanyar en aquest nou camí!
Ésser Fisioteràpia
Fisioteràpia, Rehabilitació, Pilates
anna.ef@esserfisioterapia.cat
671392298

facebook/esserfisioterapia

AYÚDANOS A CONSEGUIR 1000 SUSCRIPTORES  ¿Aportas tu granito de arena ?. Con un clic en el botoncito bastará. Gracias! Suscríbete a nuestro canal YouTube

No hay comentarios:

Publicar un comentario